A “üzleti tanácsadás” szolgáltatás a business/vezetői coaching és a tréning elemeit ötvözi. Segíti a vezetőket az elmagányosodás megszűntetésében, és helyes üzleti döntéseket hozni. A szolgáltatás célja, hogy a vezetőknek egy külső szakértővel legyen lehetőségük konzultálni, aki támogatja őket a kihívásokkal, problémákkal és lehetőségekkel kapcsolatos gondolkodásban, valamint fejleszti a vezetői kompetenciáikat.
A szolgáltatás előnyei közé tartozik, hogy:
- A vezetők megtanulják, hogyan alakítsanak ki hatékonyabb kommunikációt és kapcsolatokat a munkatársaikkal, az ügyfeleikkel és más érdekcsoportokkal.
- A vezetők növelik az önbizalmukat, a motivációjukat és a stressztűrő képességüket.
- A vezetők jobban megismerik saját erősségeiket és fejlesztendő területeiket, valamint kialakítják a személyes és szakmai céljaikat.
- A vezetők képesek lesznek alkalmazkodni a változó piaci körülményekhez, felismerni és kihasználni az új lehetőségeket, valamint megoldani a felmerülő konfliktusokat.
A “üzleti tanácsadás” szolgáltatás egyéni formában vehető igénybe. A tematikája attól függ, hogy milyen igényeket és elvárásokat fogalmaz meg a vezető. A szolgáltatás időtartama általában 12+1 alkalom, ami rugalmasan alakítható. Az üzleti tanácsadás gyakorisága alapesetben heti egy, 90 perces alkalom, heti fix időpontban.